DO NOT MISS

Saturday 29 November 2014

Miley Cyrus: Temui cinta baharu




SEJAK hubungan cintanya bersama bekas tunang, Liam Hemsworth, kecundang di tengah jalan, bintang ini memilih untuk tidak dikaitkan dengan mana-mana lelaki.

Malah, Miley Cyrus lebih memilih untuk melayari kehidupan dalam acuan sendiri tanpa dibayangi lelaki yang boleh mengongkong kehidupannya seperti dahulu.

Pun begitu, baru-baru ini, pelantun lagu, Wrecking Ball  ini dikhabarkan mempunyai hubungan istimewa bersama anak lelaki bintang terkenal Arnold Schwarzenegger.

Menurut laporan antarabangsa, Cyrus dan Patrick Schwarzenegger sering menghabiskan masa bersama selayak pasangan kekasih.

Malah, pasangan ini pernah menghabiskan waktu bersama di sambutan Halloween dan kemudian mereka bersama menuju ke kediaman putera ketiga Schwarzenneger itu untuk bersiap menghadiri pesta pada malam berkenaan.

Menerusi pengakuan daripada pelbagai sumber, mereka berdua sedang berusaha untuk membina hubungan yang lebih serius.

Namun pada saat ini, mereka masih belum memutuskan untuk bergelar pasangan kekasih, namun lebih kepada melalui fasa-fasa perhubungan.

"Mereka masih belum rasmi bercinta namun kedua-duanya sedang berusaha mencari persefahaman ke arah itu. Kini, mereka masih berkawan baik," kata sumber berkenaan.

Bagaimanapun, baik Cyrus mahupun Schwarzenegger, mereka memilih untuk mengunci mulut daripada memberi sebarang kenyataan berhubungan perkara ini.

Selebriti dermawan

Selain daripada gosip cinta, Cyrus turut menjadi perhatian pada majlis amal, amFAR LA Inspiration Gala di Los Angeles.

Mana tidaknya, pelantun lagu, The Last Goodbye ini sering dihimpit dengan masalah peribadi termasuk gejala sosial dan imej yang buruk.

Pun begitu, pada majlis berkenaan, Cyrus tampil sebagai selebriti yang dermawan dengan memberi sumbangan terbanyak kepada acara amal program kesedaran HIV/AIDS.

Cyrus tampil memberi sumbangan hampir RM1.7 juta dengan membeli sebuah lukisan berharga kira-kira RM1 juta dan selebihnya dalam nilai wang ringgit.

"Sumbangan ini amat penting bagi saya kerana saya juga memiliki suara untuk berdialog mengenai pencegahan terhadap HIV/AIDS.

"Malah, saya tidak malu untuk membicarakan perkara ini terutamanya dengan anak muda. Ianya penting untuk memberi kesedaran kepada mereka," kata Cyrus menerusi portal antarabangsa.

Acara yang diadakan bagi membentuk kesedaran terhadap HIV/AIDS itu juga turut dihadiri barisan bintang terkenal termasuk Rihanna, Gwyneth Paltrow dan Justin Timberlake.

Kredit
AKMALIAH RAZAK

Post a Comment

 
Copyright © 2014 Astinaz Aksesoriz Andamanz . Web Designed by Websmalaysia. Theme websmalaysia