DO NOT MISS

Saturday 29 November 2014

Hanis Zalikha: ‘Saya tak kacau orang!’


NAMA Hanis Zalikha dalam dunia hiburan barang kali tidak perlu diperkenalkan lagi. Biarpun boleh dikategorikan masih hijau di dalam industri seni, namun nama Hanis pantas mendaki ke puncak populariti.

Justeru tidak hairanlah apa sahaja yang dilakukan gadis yang baru menginjak ke usia 24 tahun ini sering menjadi perhatian ramai.

Dek kerana itu jugalah satu-persatu kontroversi mula singgah dalam perjalanan karier blogger, pelakon dan pengacara ini.

Dari isu berpakaian seksi, ke kisah percintaan dan kini dikritik hebat kerana caranya berpakaian sebagai penghias muka depan sebuah majalah (bukan terbitan Kumpulan Media Karangkraf), serta dikatakan menjadi punca tersingkirnya seorang pengacara wanita kerana Hanis dikhabarkan enggan bekerjasama dengan pengacara berkenaan, terpaksa di lalui Hanis satu persatu.

Namun bagi pemilik nama sebenar Hanis Zalikha Zainal Rashid ini, segala yang berlaku diterima sebagai cabaran berkerjaya.

"Sejak awal lagi, saya memang telah diperkenalkan dengan dugaan sebegini, berani menghadapinya, dapatlah maju ke depan," katanya kepada Zass.

Enggan mengulas panjang mengenai kontroversi demi kontroversi yang timbul, Hanis bagaimanapun reda dengan segala dugaan yang berlaku.

"Kalau orang nak buat saya, saya tak boleh halang walaupun saya tak kacau orang. Saya redakan saja sebab saya yang pilih kerjaya sebegini.

"Memang sudah banyak yang saya telan dan buangkan," ujarnya lagi yang dihubungi menerusi aplikasi WhatsApp.

Dalam perkembangan lain, Hanis berkata, dia kini sedang sibuk dengan penggambaran drama bersiri, Suamiku Encik Sotong. Dalam drama berkenaan, dia memegang watak sebagai Dhia.

Selain itu, dia juga masih sibuk menjalani penggambaran program Raikan Cinta musim keempat dan komitmen sebagai duta Safi Balqis, Beetalk dan SolviletTitus.

AQMAR MUSTAZA, NORHIDAYYU ZAINAL, FOTO: ROSLI TALIB

Post a Comment

 
Copyright © 2014 Astinaz Aksesoriz Andamanz . Web Designed by Websmalaysia. Theme websmalaysia